Pomoc zdalna
Aby nasi klienci mieli łatwiejszy i szybszy dostęp do oferowanych przez nas usług uruchomiliśmy usługę ProSerwis - czyli serwisowanie programów na odległość przy pomocy połączenia internetowego.
Podczas trwania sesji (połączenia) Klient udostępnia podgląd ekranu swojego komputera naszemu konsultantowi. Konsultant widzi wszystkie programy i dzięki temu łatwo i szybko może zdiagnozować i rozpocząć usuwanie awarii. Aby skorzystać z pomocy zdalnej należy pobrać program do usługi ProSerwis.
Połącznie zdalne pozwala skrócić czas reakcji na zgłoszony problem do minimum. Oszczędność czasu jest niewątpliwą zaletą tego rozwiązania i przekłada się jedocześnie na znaczące zmiejszenie kosztu usługi.

Dzięki pomocy zdalnej jesteśmy w stanie szybko odpowiedzieć na większość typowych pytań dotycząych naszego oprogramowania. Wszystkie operacje wykonywane przez konsultanta widoczne na Państwa komputerze.
Po uruchomieniu programu ProSerwis na Państwa komputerze będzie możliwe nawiązanie bezpiecznego połączenia. Połączenie jest szyfrowane algorytmem AES Rijndael (klucz 256 bitów) stosowanym przy transmisji danych w bankowości i finansach.
Wymagania programowe
W poniższej tabeli przedstawiono wymagania programowe dla instalacji oprogramowania wyprodukowanego przez firmę Pro Winkler.
Nazwa programu | Wymagane oprogramowanie |
|
Pakiet Microsoft® .NET Framework w wersji 4.0 lub wyższej |
|